Thursday, September 30, 2010

meh nak citer~~

Hai… lame sudah tidak mem’blog’kan diri. Now, I’m back. Hoho skang aku kat Sepang. Ade kne p training. So skang aku kebosanan kat hotel sorang2. Nasib baik bwk lptop. So leh la aku jenguk blog nih sambil wat senaman jari jemari nih.

Nak cite gapo dio ek? Hurmm.. ok aku da grad. Alhamdulillah after 4taun lebih duk UTM aku berjaya menggenggam ijazah dalam kejuruteraan kimia. Tapi malangnya di hari aku grad hujan turun dgn jayanya. So x dpt nk bgambar sakan bersama kwn2. Rmai x puas ati. Kate nak wat grad ari len. Haha sabo je la. Nak wat cmne da nasib. Papepon, congrats all n all da best in future.

Selesai satu citer. Skang psl training plak. Hoh td aku training psl calibration kt SIRIM. Not bad. Sgt interesting. Trainer nye sgt baik ati. Nk blaja pon x stress. Thumbs up to En.Razman and Pn.Hasnah. environment keje c2 cam best je. Esk smbung training lagi. Suke suke suke!!!! J

Skang aku kat bilik hotel. Melepaskan kebosanan kat blog nih. X suke…………… haha tu aje la wat kali ni. adiossssssssssssssss

2 comments:

  1. tahniah sebab dah oficially grad.. =)

    tak dpt nk jenguk kawan2 aritu sebab hujan turun tak berenti.. aisey..

    ReplyDelete
  2. thnx serol.. next time ko plak konvo. arap x ujan ms 2. heheh

    ReplyDelete