Friday, September 3, 2010

Puasa -----> Raya

Pejam celik pejam celik da masuk ari ke-24 kita umat islam berpuasa. Kurang seminggu kita umat islam akan menyambut hari raya aidilfitri. Sekejapnye masa berlalu. Tapi persoalannya adakah kita telah menggunakan masa di bulan Ramadhan ini dgn sebaiknya?? Tepuk dada tanya iman. Huhu

Dalam bulan Ramadhan ni semua orang menunggu-nunggu satu malam yang penuh keberkatan, iaitu malam yang lebih baik dari seribu bulan. Huhu tapi layakkah aku untuk bertemu dengannya?? Wallahualam….

Mcm2 plan yang aku buat sepanjang bulan Ramadhan ni. Nak berbuka puasa ngan kawan2 la, nak shopping ngan kawan2 la. Tapi mcm xde kesempatan je. Hukhuk ssh nye idup merantau ni. Haha merantau la sgt. Padahal dlm satu negeri gak tapi nak wat cmne da x pndai bwk kete sdiri. So ada kekangan di situ. Xpe2 nanti aku da keje nak kumpul duit beli kete sendiri. Wait ye kwn2. Hehe.. Sebut pasal kete, pening plak nak beli kete ape. Any suggestion?? Heee

Da xtau nak tulis ape lagi da.. saje abeskan masa menulis kat sini. Jap agi nak kene kemas umah plak. Haihh nape la umah ni slalu bsepah. Xleh ke skali kemas pastu stay kemas camtu je. Haha ntah pape aku mengarut nih. Sbelom aku mengarut lg karut baik aku stop cni dlu.. tata

p/s: ari ni 3hb September. Besday kawan saya. Hepi Besday ye cik Ada a.k.a Noorshuhaida Abd Rahman.. peace!!!! (^_^)V

No comments:

Post a Comment