Saturday, October 9, 2010

:)

Hello blog~!!!

I’m back. Hehe ari ni sy byk jln2. Suke la gak after da lm x jln2 di kuala Terengganu. Aku ni name je org Terengganu tapi ntah mcm mane leh x prasan perubahan yg berlaku kat tmpt sendiri. Haha tapi leh di maafkan lagi cz mak n ayah aku pon x pasan. Lalalala~

Hehe actly punca ktorg x pasan adalah disebabkan ms ktorg skang byk spend kat dungun. Tambah2 plak aku yg da stat keje sane so parents aku pon stay dungun jgk la smbil jaga anak sdare yg sorang 2. Ok nak tau ape perubahan yang berlaku kat Kuala Terengganu? Perubahan 2 adalah kt belakang pasar kedai payang da ade mcm taman. Dulu c2 ade sungai cm2 je. X bape menarik. Tapi tadi tkejut tgk. Cantik tmpt die.

Nasib baik ayah aku tergerak ati nak gi karnival sua rasa tv9 tuh. Kalo x smpai bile ntah ktorg x pasan perubahan 2. Actly mmg x plan pon nak gi sane. Tibe2 da parking kt kawasan c2 so pegi la. Da pegi mmg tkejut abes la. Yg jadi perhatian ktorg perubahan tmpt 2 la, karnival da x bpe mnjadi fokus kami. hahaha

Balik dari karnival tu aku ade saksikan sorang mat saleh tgh mabuk. 1st time aku tgk org tgh mabuk dkat giler ngan aku. Nasib baik mase 2 rmai polis duk jaga kawasan 2 sbb karnival sua rasa 2. Yg wat aku takut nye bile tgk botol arak yg die pegang jatuh n pecah. Tgn die luka. Darah byk gak kuar. Adoiii masa 2 rs nk lari jauh2 tapi aku leh wat cool lg sbb tgk abg polis rmai c2. Nsb bek salah sorg polis 2 cpt tarik dia then suruh die buang botol da pecah dlm tong sampah. Aku bimbang kalo die tibe2 acu botol pecah 2 kt sape2. Ye la dlm x sedar mcm2 bleh blaku kan. Tapi Alhamdulillah xde blaku perkara buruk.

After dat balik umah. Tido kejap. Rase best sbb da lm x tdo ptg. Haha. Pas2 kemas2 barang then btolak ke dungun. Da smpai dungun sibuk layan telatah adik2 sepupu. Skang sibuk online. Haha sibuk la sgt. K la tu aje. Papaiiiii

2 comments:

  1. x best sgt pon ari 2. panas. hehe jumpe aziz desa je pon. pas2 da mls da nk jln2. haha

    ReplyDelete