Friday, July 5, 2013

trust

hello blog~

da masuk julai da.. cptnye ms berlalu.huhuuuuuuuu *sigh

topik yg bermain kt fikiran arini adalah 'trust'. yup mmg trust tu penting n ssh nk dpt tp how if ur trust have been used or dlm bahasa mudahnye dipermainkan. siyesly aku sgt terkesan dgn situasi hidup skang. the one that i trust so much actually the one whom shall not be trusted.

knape sume ni terjadi? i dun know. myb ade hikmah disebaliknya. but for sure sgt x sgka keadaan mcm ni bleh blaku pada diri aku. yelahh sum1 yg aku knal baik perlakuan n perbuatannya tp the truth is dia la punca kekusutan yg blaku slame ni. tp aku still xleh trima pe yg blaku sbenanye sbb die yg aku knal sgt baik. x mgkin die camtu. huhu tp Allah tu Maha Adil. Dia da tunjukkan sape kamu sebenarnya. bersyukur tp pd masa yg sama rs sedih sbb tersilap menilai seseorang. mmg susah da nk kembali mcm dulu.

xpelahh benda da jadi. everything happen for reasons kan. so take it as ur life experience. jgn mudah terpedaya dgn manusia. x sume yg nmpk elok tu baik sbenanye. kne lebih berhati2. sy doakan awk berubah.

moral of da story : dun judge a book by its cover and put ur trust at the right place.

No comments:

Post a Comment