Sunday, July 4, 2010

jom bersukan~ :D

Sejak dua menjak ni aku selalu luangkan masa main badminton waktu petang ngan junior Lee Chong Wei. Haha tetibe je smgt bersukan tu ade kan. Time blaja dulu xde la rajin camni. Nak main ape2 pon malas. Kawan ajak jogging pon kdg2 je aku join. Bukan pe, byk keje lain. Penat. Adakah penat itu alasan? Ntah la aku pon xtau nape aku x rajen nk bersukan masa bergelar student dulu.

Itu citer dulu kan? Skang aku da bsemangat da bersukan. Bile pikir2 mmg btol la ape yg aku dengar selama ni. Sukan memang menyihatkan n byk kelebihannya. Sukan dpt release stress n menyihatkan badan. Kelebihan lain lagi, sukan juga bleh mengeratkan hubungan silaturrahim. Haihhh skang baru nk sedar kan. HAHA

Tapi itu x bermakna aku x bersukan langsung waktu blaja dulu. Ade gak la tapi jarang2. Masa aku lagi byk duk kat bilik n menggunakan teknologi yang ada a.k.a surfing.. haha pape je kan. Skang aku da suke bersukan n plan nanti nak train anak2 men sukan. Haha wat a dream?? :P

Last but not least, jom kite bersukan. Majulah sukan untuk Negara. Yeahhhh!!!! :D

p/s: semangat sukan makin bertambah bila German kalahkan Argentina.. go German go!!!! =)

No comments:

Post a Comment