Tuesday, June 15, 2010

hollaaa~~~~~

Wahhh da lm x hirau psl blog nih.haha bz la konon.tp mmg agak bz pon.ngeh3x
actly byk bnda yg tjadi pd bulan jun ni.byk jln2,x lekat kt umah da.asyik ke hulur ke hilir.haha penat tp berbaloi2 la kn.
Skang ni aku cam slalu duk kat dungun.so bile kat dungun,automatically aku akan jadi babysitter x bergaji.haha xpe la.kurang2 xde la bosan sgt kan wlopon tpaksa melayan kerenah bdk2 yg macam2 nih.tambah2 lagi skang musim cuti skola.adoiii pening kpale ceqq..haha
tadi pak sedara n mak sedara aku yg duk kuantan singgah kat dungun.diorang baru blk dr kota bharu.ala2 holiday gitu la.haha mak sedara ak tego aku nampak gemuk sket.senang ati ke katenye.haha padahal aku tgh susah ati psl keje.ntah bile nk keje ni.haha wateva la kn.x kesah la gemuk pon.janji sehat.hik3x
ermmm nk bebel pe lg ek?xde pe da kot.skang pon ngah ujan.so bile da ujan paham2 je la mata ni camne.rase bahagia sgt tdo time2 gini.haha adiossss.nyte!:]

No comments:

Post a Comment